About me…

Alexandra

♥ Salut… Mă numesc Alexandra [alle] şi am 15 ani.Sunt Zodia Gemeni [9 iunie`94] .About Me: De multe ori mă intreb cine sunt eu…uneori nici eu nu mă recunosc când fac lucruri pe care in mod obişnuit un om normal nu le`ar face(nu.s nebună) …prin asta pot spune că sunt o persoană foarte diferită şi uneori misterioasă deoarece nu îmi palce să las oamenii să mă cunoască cu adevărat…şi sincer cred că nici măcar mama nu m`ar putea caracteriza exact.Până nu demult mă ataşam uşor de unele persoane..acum însă prefer să păstrez distanţa…îmi arăt foarte rar sentimentele [deşi uneori gafez din cauza asta] iar când ajung să spun “te iubesc” poţi fi sigur că aşa e … fiind zodida gemeni am mai multe “personalităţi”…sau mai bine zis sunt schimbătoare şi cateodată mă contrazic singură [dar asta se intamplă doar când sunt confuză…] Îmi place să am o părere bună despre mine şi sincer cred că dacă aş fi băiat m`aş îndrăgosti de mine…mbine asta am zis`o puţin în glumă.. nu sunt narcisista!!!În general nu cred în vorbe şi nici nu prea am încredere în oameni poate că de asta urăsc să leg prietenii noi..[asta nu se intâmplă tot timpul…]…astea sunt lucruri pe care le spun despre mine acum căci acum 1~2 luni nu ziceam la fel… dar până acum am învaţat din greşeli atât ale mele cât şi ale altora şi experienţele trăite m`au maturizat şi m`au schimbat complet… acum am alte concepţii despre viaţă şi sincer acum îmi place mai mult PE CONT PROPRIU!!!doar eu ştiu ce fac şi de ce…şi nu dau explicaţii…na poate decizia pe care am luat`o nu e chiar corectă dar asta vreau să realizez singură.. Nu sunt o persoană care să poată fi influenţată uşor şi chiar dacă dau dreptate uneori …o fac din respect pentru că cel mai mult am incredere în cuvântul meu .. când vreau să fac ceva îmi palce să o fac de una singură pentru că doar aşa pot fi sigură că iese cum îmi doresc … mai sunt şi puţin egostă[dar asta foarte rar]… când vreau să obţin ce vreau lupt oricât ..deşi pot recunoaşte că până acum am obţinut de suficiente ori ce mi`am dorit datorită faptului că sunt simpatică unor persoane… dar în general fac orice pentru a ajunge unde îmi doresc [scopul scuză mijloacele] … poate că nu sunt cum vor alţii să fiu dar de un lucru sunt sigură : SUNT CINE VREAU SĂ FIU!!! Apreciez foarte mult sinceritatea la persoanele din jurul meu şi pun accent pe frumuseţia psihică şi inteligenţă . mi se intâmplă să fac sau să spun lucruri care să îi rănească pe ceilalţi.de foarte puţine ori acestea sunt intenţionate, poate pentru că sunt atât de diferită şi acest lucru nu`l pot înţelege toţi … nu îmi place să fiu luată pe ocolite … zi`mi frate în faţă ce ai de zis!mi se intâmplă să o mai iau şi eu “cu anestezic” când vreau să zic ceva dar asta o fac doar pentru a nu`i face pe alţii să mă urască … pur şi simplu să`i fac să mă asculte până la final… când zic “o să încerc să … “ poţi fi sigur că e NU!!! Chiar dacă uneor par indecisă şi confuză în mintea mea ştiu exact ce fac.. doar că nu tot timpul mă gândesc la consecinţe.. îmi palce să cred că lumea se învârte în jurul meu … iar când acest lucru se întâmplă în realitate nu`mi prea pasă şi poate eu am de pierdut însă dacă aşa sunt eu ata ete nimeni nu mă poate schimba dacă nu`mi doresc eu cu adevărat … şi la urma urmei şi când îmi doresc nu prea o fac… sunt destul de sensibilă chiar dacă nu arăt acest lucru .. şi totuşi am reuşit să îmi înving şi acest “defect”, uneori par timidă dar asta nu ţine mult…îmi place să joc teatru … asta o fac doar în glumă …ştiu foarte bina să fac diferenţa dintre părere si critică..uneori ştiu că sunt enervantă..şi probabil nu pot să fiu plăcută de toată lumea,oricum le mulţumesc celor care mă apreciază pentru ceea ce sunt si celor care îmi cunosc toate defectele si totuşi continuă sa îmi fie alături.. Ar mai fi foarte multe de spus doar că acum nu prea îmi vin….

Acum să încep cu ce îmi place:[le iau cum îmi vin în minte…ordinea nu e asta]
♥să dormmm
♥să pierd vremea
♥să stau pe mess
♥să citesc
♥să mă uit la tv
♥să mă prostesc
♥familly time:X
♥să dansez
♥să ascult muzică
♥să fac mişto de oameni
♥să fac poze
♥să desenez
♥natura
♥să creez lucruri
♥filmele
♥să rad
♥să ascult muzică
♥să scriu,nu contează ce..
..cu siguranţa am omis câte ceva..dar o să completez pe parcurs
Nu îmi place:
✖ să ma cert cu parinţii sau prietenii
✖furtuna
✖frigul
✖să fiu plictisită
✖să fiu trezită
Şi multe altele..Oricum cine vrea să ma cunoască nu o sa citească…
Cam atât..Take care!Pa Pa!

About Pur Şi Simplu Alexandra

mai tarziu...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la About me…

  1. Mr WordPress spune:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Lasă un răspuns

