❤101 Motive pentru care te iubesc❤:

  • 1.❤Te Iubesc pentru că…te`am întâlnit în momentul portivit..după epoci de rătăcire şi singurătate..
  • 2. ❤Te Iubesc pentru că…te`am aşteptat în micuţul meu colţ de eternitate..şi ai venit!
  • 3. ❤Te Iubesc pentru că…ai pătruns în sufletul meu fără să`mi dau seama..
  • 4. ❤Te Iubesc pentru că…eşti singura pesoană pe care totuşi o vreau altăuri şi în momentele în care vreau să fiu singură..
  • 5. ❤Te Iubesc pentru că…fiind impreună,deşi e frig afară,ne încalzeşte dragostea..
  • 6. ❤Te Iubesc pentru că…nu trece o zi fără să mă gandesc la tine..
  • 7. ❤Te Iubesc pentru că…mă suporţi..cu toate că nu tuturor le place caracterul meu dificil..
  • 8. ❤Te Iubesc pentru că…e suficientă o privire ca să`mi transmiţi multe..
  • 9. ❤Te Iubesc pentru că…asculţi ce`ţi spun..chiar dacă nu zic nimic..
  • 10. ❤Te Iubesc pentru că…o bună parte din zâmbetul meu ţi se datorează ţie..
  • 11. ❤Te Iubesc pentru că…altăuri de tine mă simt ca un copil..pregătit şi dornic de experienţe noi..
  • 12. ❤Te Iubesc pentru că…îmi vin fiori de fiecare dată când mă atingi..
  • 13. ❤Te Iubesc pentru că…alături de tine am învătat că fericirea o găsim în lucruri mărunte..
  • 14. ❤Te Iubesc pentru că…ştiu că am pe cineva alături,indiferent de situaţie..
  • 15. ❤Te Iubesc pentru că…doar cu tine mă simt în siguranţă..
  • 16. ❤Te Iubesc pentru că…oricât de departe ai fi..eşti prezent în gândul şi sufletul meu..
  • 17. ❤Te Iubesc pentru că…nu mi`ar plăcea şi nu aş putea trăi singură pe lume..
  • 18. ❤Te Iubesc pentru că…am găsit în tine ceea ce mi`aş dori să am eu..
  • 19. ❤Te Iubesc pentru că…mi`ai arătat că viaţa poate fi mai roz decât credeam..
  • 20. ❤Te Iubesc pentru că…abia acum,când sunt cu tine,simt ca trăiesc cu adevărat..
  • 21. ❤Te Iubesc pentru că…treci cu vederea peste toate greşelile mele..
  • 22. ❤Te Iubesc pentru că…ştiu că există cineva care se bucură de prezenţa şi existenţa mea..
  • 23. ❤Te Iubesc pentru că…m`ai făcut să nu`mi mai fie frică să iubesc..
  • 24. ❤Te Iubesc pentru că…nimeni nu poate să te înlocuiască..
  • 25. ❤Te Iubesc pentru că…mi`ai demonstrat că poţi continua mult timp după ce ai spus că nu mai poţi..
  • 26. ❤Te Iubesc pentru că…m`ai învăţat să acţionez după voia inimii indiferent de consecinţe..
  • 27. ❤Te Iubesc pentru că…mi`ai explicat că supărarea mea nu trebuie să fie o sursă a răutaţii,iar nervii nu se varsă la întâmplare,pe cei nevinovaţi..
  • 28. ❤Te Iubesc pentru că…împreuna cu tine am realizat ca iubirea adevărată continuă să existe indiferent de distanţă şi timp..
  • 29. ❤Te Iubesc pentru că…deşi nu sunt şi poate nu te iubesc cum ai vrea tu..nu te îndoieşti niciodată de faptul că te iubesc!
  • 30. ❤Te Iubesc pentru că…mi`ai influenţat intr`un mod bun peronaliatea..
  • 31. ❤Te Iubesc pentru că…au fost de ajuns nişte cuvinte că să mă faci să mă îndrăgostesc de tine..
  • 32. ❤Te Iubesc pentru că…pentru că m`ai facut să cred în noi..în ceea ce în timp a ajuns să fie dragoste adevărată..
  • 33. ❤Te Iubesc pentru că…m`ai făcut să înţeleg că fugind de iubire..fug de fericire..
  • 34. ❤Te Iubesc pentru că…mi`ai demonstrat că pentru a iubi nu e nevoie de efort,ci doar de o inimă mare,pregatită să iubească şi să înfrunte orice..
  • 35. ❤Te Iubesc pentru că…m`ai invăţat că pentru a putea avea o relaţie sinceră şi de durată trebuie doar să nu te gandeşti niciodata la despărţire..
  • 36. ❤Te Iubesc pentru că…mi`ai arătat că două suflete pot deveni unul singur..
  • 37. ❤Te Iubesc pentru că…ai avut curajul să`ţi pui fericirea în mâinile mele..
  • 38. ❤Te Iubesc pentru că…m`ai învăţat că nimic nu este greu dacă ai iubirea alături..
  • 39. ❤Te Iubesc pentru că…cu tine am realizat că iubirea ne ocupă tot timpul..
  • 40. ❤Te Iubesc pentru că…doar tu îmi colorezi lumea..
  • 41. ❤Te Iubesc pentru că…te`am găsit..şi eşti doar al meu..
  • 42. ❤Te Iubesc pentru că…deşi îmi şti slăbiciunile,nu ai face ceva care să mă deranjeze..
  • 43. ❤Te Iubesc pentru că…ni se intâmplă să spunem acelaşi lucru,gândim la fel..
  • 44. ❤Te Iubesc pentru că…îmi faci inima să bată..să bată..să bată..
  • 45. ❤Te Iubesc pentru că…pot să`ţi spun orice făra ca să rămai şocat..
  • 46. ❤Te Iubesc pentru că…simt un sentiment plăcut de fiecare dată când mă gândesc la tine..
  • 47. ❤Te Iubesc pentru că…scoţi tot ce`i mai bun din mine..
  • 48. ❤Te Iubesc pentru că…doar tu deţii cheia inimii mele..
  • 49. ❤Te Iubesc pentru că…şti să`mi spui mereu ce vreau să aud..
  • 50. ❤Te Iubesc pentru că…ai continuat să insişti să ieşim după fiecare refuz al meu..
  • 51. ❤Te Iubesc pentru că…mi`ai demonstrat ca ţi la mine..
  • 52. ❤Te Iubesc pentru că…nu mi`ai dat nici un regret după ce am ales să fiu cu tine..
  • 53. ❤Te Iubesc pentru că…tot timpul vobeşti sincer cu mine..
  • 54. ❤Te Iubesc pentru că…ai avut inteligenţa de a te îndrăgosti de persoana potrivită..adică eu..
  • 55. ❤Te Iubesc pentru că…faci ca cel mai mic gest să fie ceva măreţ..
  • 56. ❤Te Iubesc pentru că…doar fiind cu tine pot uita de restul lumii..
  • 57. ❤Te Iubesc pentru că…reacţionezi normal chiar şi când fac sau spun ceva stupid..
  • 58. ❤Te Iubesc pentru că…un băiat ca tine o să mai găsesc poate..în cărţile cu poveşti..
  • 59. ❤Te Iubesc pentru că…m`ai ajutat să trec peste orice problemă..
  • 60. ❤Te Iubesc pentru că…m`ai transformat dintr`o copilă fără minte într`o fată cu ceva în cap..
  • 61. ❤Te Iubesc pentru că…îmi place sentimentul de siguranţa pe care il am cand mă iei in braţe..
  • 62. ❤Te Iubesc pentru că…mereu simt că eşti de partea mea orice ar fi..
  • 63. ❤Te Iubesc pentru că…ai transformat admiraţia pe care o simţeam pentru tine..în iubire..
  • 64. ❤Te Iubesc pentru că…dorm mai bine noaptea cand îmi spui tu “noapte bună”..
  • 65. ❤Te Iubesc pentru că…am nevoie de tine..
  • 66. ❤Te Iubesc pentru că…îmi place ca liniştea să fie tulburată doar de vocea ta..
  • 67. ❤Te Iubesc pentru că…te uiti adanc în ochii mei pâna mă pierd..
  • 68. ❤Te Iubesc pentru că…în prezenţa ta nu mai am nevoie de nimic..
  • 69. ❤Te Iubesc pentru că…m`ai facut să cred că cineva chiar mă iubeşte..
  • 70. ❤Te Iubesc pentru că…te dai bătut doar de dragul de a mă simţi eu bine câştigând..
  • 71. ❤Te Iubesc pentru că…îmi eşti aşa drag când te enervezi,pentru că ador să te enervez..
  • 72. ❤Te Iubesc pentru că…gadeşti matur şi responsabil..
  • 73. ❤Te Iubesc pentru că…te poti culca târziu fără ca a doua zi să fi obosit,ceea ce eu nu prea reuşesc..
  • 74. ❤Te Iubesc pentru că…îţi cunosc gesturile şi nu e nevoie să te văd..te simt..
  • 75. ❤Te Iubesc pentru că…şti să respecţi..
  • 76. ❤Te Iubesc pentru că…şti ce vrei să faci cu viaţa ta..şi cu a mea la fel..
  • 77. ❤Te Iubesc pentru că…atunci cand vorbeşti de viitor foloşeti “noi”,nu “eu” şi “tu”..
  • 78. ❤Te Iubesc pentru că…eşti leu..şi asta spune totul..
  • 79. ❤Te Iubesc pentru că…faci ce faci şi uit foarte repede de supărarea pe care ţi`o port..
  • 80. ❤Te Iubesc pentru că..ai o răbdare de fier..
  • 81. ❤Te Iubesc pentru că…aproape întotdeauna ai dreptate..
  • 82. ❤Te Iubesc pentru că…nu ştiu ce e cu mine..
  • 83. ❤Te Iubesc pentru că…mi`ai schimbat viaţa,într`un mod bun..
  • 84. ❤Te Iubesc pentru că…nu ai incercat niciodată să mă schimbi..
  • 85. ❤Te Iubesc pentru că…îti place franceza ca şi mie,deşi puţinora le place..
  • 86. ❤Te Iubesc pentru că…nu ai face ceva care să mă deranjeze..
  • 87. ❤Te Iubesc pentru că…eşti poate prima persoană în care ştiu cu exactitate că pot avea încredere..
  • 88. ❤Te Iubesc pentru că…vrei să mă înveţi tot ce nu ştiu..
  • 89. ❤Te Iubesc pentru că…esti aşa dulce când mă alinţi..
  • 90. ❤Te Iubesc pentru că… nu suferi de lene cronică ca şi mine..
  • 91. ❤Te Iubesc pentru că…datorită ţie pot scrie toate astea..
  • 92. ❤Te Iubesc pentru că…mă omori intr`un mod plăcut când mă saruţi pe gât..
  • 93. ❤Te Iubesc pentru că…obţii întotdeauna ce vrei..
  • 94. ❤Te Iubesc pentru că…eşti singura persoanş pe care nu mă supăr când mă trezeşte..
  • 95. ❤Te Iubesc pentru că…ai încredere în tine şi şti ce poţi..
  • 96. ❤Te Iubesc pentru că…îmi eşti şi iubit şi prieten în acelşi timp..
  • 97. ❤Te Iubesc pentru că…eşti diferit,te diferenţiezi cu mult de restul lumii..
  • 98. ❤Te Iubesc pentru că…şti ce să faci în orice situaţie..
  • 99. ❤Te Iubesc pentru că…mă pired în timp şi spaţiu când sunt cu tine..
  • 100. ❤Te Iubesc pentru că…m`ai învăţat să iubesc!
  • 101. ❤Te Iubesc pentru că…am 100 de motive să te iubesc!
  • ❤Am scris toate astea deşi ştiu că dragostea nu se scrie în cuvinte..ea se simte…Acum ştie toata lumea..TE IUBESC! ❤

About Pur Şi Simplu Alexandra

mai tarziu...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

