De ce urăsc ziua mea…

Nu ştiu de unde concepţia de “ziua mea”.Nu poate fi numai ziua ta,mulţi sunt născuşi în aceeaşi zi.”Ziua mea” semnifică în esenţă,aniversarea în fiecare an a zilei naşterii tale.

Spre deosebire de restul copiilor,eu urăsc ziua mea.Poate că idea aceasta pentru unii pare una stupidă sau pentru alţii un simplu motiv de a ieşi în evidenţă.Îmi pare rău să vă dezamăgesc dar nu este aşa.Nu dorinţa de “diferită” m`a făcut să gândesc asta,NU!Nici eu nu înţeleg de unde se naşte acest sentiment neplăcut vis a vis de “ziua mea”,pur şi simplu îl simt şi mă domină.Când eram mică,îmi plăcea ziua mea,mă trezeam de dimineaţă,mă îmbrăcam frumos,aveam grijă ca totul să fie impecabil,să fiu perfectă de ziua mea(stai puţin…perfectă pentru cine sau pentru ce?).Mai întai,mă felicitau,bineînţeles,ai mei,nu înţelegeam exact urările,ştiam însă că sunt de bine şi răspundeam respectuos cu “mulţumesc”,primeam cadouri şi totul era cât se poate de roz.Cel mai dureros lucru era când mai uita o rudă,sau o persoană care contează pentru mine de ziua mea,fara îndoială asta mă întrista.Ideea era ca în cazul în care ziua mea era în timpul săptămânii,adevărata sărbatoare şi torul veneau decât în week`end.Mă pregăteam din nou,însă nu cu acelaşi entuziasm,nu mai ştiam ce sărbătoresc.Atunci primeam darurile din partea tuturor ,curgeau felicitările şi eram în centrul atenţiei,dar asta nu mă mai încălzea cu nimic,ziua mea trecuse.Parcă nu mai avea nici un farmec,ziua magică a fost,este şi va fi mereu 9 Iunie.Trebuie să recunosc că darurile mă satisfăceau,însă nu am înţeles şi poate încă nu pot să înţeleg rolul “La mulţi ani”`ului,da,ştiu ce înseamnă fiecare cuvânt,dar cu siguranţă el a devenit atât de utilizat şi rupt din cotidian,încât este prea puţin înţeles de cei care îl folosesc.Spui “La mulţi ani” pentru că aşa trebuie sau pentru că şti că aşa se procedează,e ziua lui,deci îi urezi “sincer”:La multi ani.Eu nu “funcţionez” pe principiul” aşa trebuie”.Să fim serioşi,cine îţi spune această urare dorindu`ţi cu adevărat acest lucru,adică să traieşti mulţi ani.Poate nici eu nu`l spun aşa,nici tu,nici el.”La multi ani” e parcă doar un simplu cuvânt fără sens însă foarte des folosit.Se apropie “mult- aşteptata” zi a mea,cea de a 16-a,însă pot să spun că de`a lungul atâtor aniversări nu am primit niciodată un sincer şi curat “La mulţi ani” pe care l`am aşteptat;bineînţeles că nimeni nu mi`a spus`o cu intenţii rele,Doamne fereşte,dar nu l`am simţit special pe niciunul şi nu cred că cer prea mult.Poţi sa`mi aduci luna,îţi voi fi recunoscătoare,am sa`ţi mulţumesc însă nu prea are valoare.Doresc să`mi transmiţi un mesaj cât se poate de…nici nu ştiu cum să`i spun,un mesaj care sp ajungp unde trebuie,să`l simt din inimă şi să ajungă la rândul lui la mine în inimă.

Nimic nu m`ar face mai fericită decât o îmbrăţişare caldă şi nişte cuvinte frumoase încărcate de sentimente.Uneori chiar nici nu e nevoie să spui nimic,prin atingeri,priviri înţeleg tot şi simt totul cu o rezonanţă mai mare.De ziua mea nu vreau nimic mai mult decât să mă simt importantă pentru cei din jur,pentru cei dragi,să mă simt iubita,apreciata şi înconjurată  de oameni,de prieteni.Şi mai cred că toate lucrurile astea nu au corespondent în lumea materială.Sigur NU AU!

Pot zice că ziua mea este cea mai importantă din an,poate cea mai încărcată de emoţie,însă nu pot să nu o urăsc pentru toate micile greşeli care m`au afectat în această zi,deşi ele sunt total nesemnificative într`o zi obişnuită.

Sentimente în cutie?

Sentimente în cutie?

Şi m`am pierdut frumos printre rânduri şi sentimente oarecum nostalgice,am scris ce am simţit.

P.S:Urăsc ziua mea!:)))

About Pur Şi Simplu Alexandra

mai tarziu...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

